mhbbbera umutlandırmak istemem ama var benceeee 😍 benim adetim bir gün geçti yaptım aynende böyle çıktı, hatta ilk çıkmadı ben testi banyo çöpüne atmıştım negatif diye, banyo çöpüde dolmak üzereymiş test en üstte kalmış, aradan 4 saat geçti tesafüf gördüm çöpün üstündeki testi, bi bakayım şuna tekrar dedim, amanın ne göreyim 2. Çizgi çok çok hafif belirmiş. hemen kan testi yaptırmaya gitmiştik, 34 haftalığım şu an 😌