BirMuallime Sevdeeee seninki normal kilosunda canım benim de 1100 civarı ama ben de şeker var bebek 2 hafta ilerde o yüzden
Sevdeeee BirMuallime ama bırakamıyosun dimi. Şükür fiziki olarak bi sıkıntı yok ama psikolojik olarak çöktüm yeminle 🤣
BirMuallime Sevdeeee aynen ya 😄ben de sürekli bi sorun çıkıyor tam oh rahatladım diyorum başka bi şey başlıyor sağlıkla bi doğsalardı 😌
Sevdeeee BirMuallime bende Allah’a şükür bişi çıkmıyo ama illaa çıkcak hep negatifi düşünüyorum 😅 şimdide wbc değerim 12 neden 12 diye takmıs durumdayım 🤣
BirMuallime Sevdeeee bende dert bitmiyor ama şükür iyiyiz, aman çıkmasın da biraz pimpirikli olmaktan bi.şey olmaz 😀
sevgisevgi Gizoos tekrar makat geliş olma ihtimali var mi acaba, benim de bu haftalarda donmustu, suan 33. haftadayim sanki tekrar makat gelis oldu gibi hissediyorum 🙄
Gizoos sevgisevgi vallahi canım ne desem boş benim arkadaşımın son anda doğumda dönmüştü sezaryen almışlardı normal doğumdan