EceveDenizinAnnesi Sevdeeee Benim ilk hamileliğimde oğlum 33 te dönmüştü. 2.gebeliğim ve kızım uzun zamandır doğum kanalında ve erken doğum riski olduğu için yatarak makat gelişe dönsün diye dua ediyorum. Herşeyde vardır bi hayır. İçinizi ferah tutun. Son haftada bile dönenler duydum:)
Sevdeeee EceveDenizinAnnesi umarım en hayırlısı neyse senin ve bebeğin için o olur umarım heeeepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🎀
sevgisevgi Gizoos tekrar makat geliş olma ihtimali var mi acaba, benim de bu haftalarda donmustu, suan 33. haftadayim sanki tekrar makat gelis oldu gibi hissediyorum 🙄
mercimeginanne prensesannesii_ makat halindeyken hareketleri alt tarafımda derinden hissediyordum. Sonra bi anda hareketler sert gelmeye karnımda belirmeye başladı tekmeler heralde döndü dedim. Eşim hala aynıdır dedi inanmadı 🙈 doktora gittiğimizde dönmüştü 😂
Momandteacher prensesannesii_ Aynı şekilde bugün gittim doktora, 34+1 makat pozisyonda benimki de. Dönmezse sezeryan mecburen dedi doktorum ben hep kendimi normale hazırlamıştım
Ftmm prensesannesii_ anlarsınız canım dondugunu hareketlerini daha fazla hissedersiniz benim 33 de dondu ınternetten hareketler var donsun diye ben yaptım oyle dondu canım
sblaslan Sevdeeee bende hanileyim benimde makat gelişi 32 haftamdayım 28 den beri byle burdan anneme onu nekadr çok sevdiğimi sylemek istiyorum kadıncağız 28 yıl önce benim makat gelişinde canlı canlı doğurmuş ayaklarımdan doğmuşum oğlumda annesine çekti galiba 🤣🤣🤣🤣
Sevdeeee sblaslan ben hamileliğimin başından beri annemin değerini bin kat daha fazla anladım valla sadece hamileliğin stresi bile yetiyo insana ahh ah ana olmak şimdiden çok zor 😅
prensesannesii_ mercimeginanne benimde hala altta derinden geliyor o zmn dönmemiş daha 🙂 umarım döner benimkide
kurtaricimelekk Sevdeeee 27+0 benim de bebişim ters 🥺 32 ye kadar yolu var dönebilir dedi doktorum bakalım çok hareketli inşallah dönüyordur 😂🥰
Sevdeeee kurtaricimelekk canım haftamız yakın diye soruyorum kaç gr bebiş acaba bugün çıktım da muaynedrn hep bi arastırma halinde oluyorum bir iki saat 🤣
BurcuLice Sevdeeee valla bende o haftada makat geliştik henüz doktora gitmedim yarın 31. Haftaya giricez döner merak etme benim yeğenim sezaryen günü almaya gittiklerinde döndü o zamana kadar makat gelişti 🌹 sağlıkla gelsinler inş
prensesannesii_ Momandteacher bende çok istedim normal ama nasıl sağlıklı dogacaksa öyle gelsin🤲 37 de karar verecek benim doktrm doğum şekline
Momandteacher Ftmm nasıl hareketler? Bu belin altına yastık koyup 30 derece yükseklikte bekleme falan gibi şeyler mi yoksa spor mu? 🤔