cansuuylcn89 Merhaba kızlar 21+2yizz bebeğim bazen kıpır kıpırken bazen çok az hareket ediyor yada etmiyor normalmi acaba bu durum dün geceye kadar çok aktifti bugün daha ses seda yok😏
Mzgnormann cansuuylcn89 çok normal benimde o haftalarda öyleydi bazen 2 gün boyunca hareket etmezdi bazende çok hareket ederdi şuan 26 haftalık hala öyle bu haftalarda düzensiz oluyor
prenses01_ @cansuuylcn89 bnde 21+2 yim şuan ayniyiz bnde de öyle oluyor günün yüzde 90 i uyurmuş zaten bebek