Gebeyim Kizlar haftam doldu tik yok artik oturup kalkamiyorum elim vicudum heryer sis artik kemiklerim sizliyo sabaha kdr yarim parca meryem otum var suya koysam sancim baslarmj acaba deneyen varmi
Dilekcnkn Gebeyim bence en iyisi kendi kendine olması elbet olacak bırakın kendi başlasın doğum tabi ihmal etmeyin benimde bir gün geçmişti öylesine hastahaneye gittim bir baktım açılmam var ama sancı yok akşam gittim gece doğumum başlamıştı bile
Emel91 Gebeyim bende bugün 40 a girdim tık yok millet doğum zamanı daha enerjik hafiflemiş hissediyor ama ben bugün zor kalktım heryerim acıyor adeta 🙄
didemblr Dilekcnkn sancı olmadan nasıl doğumumuz basladi yoksa suni sancı mi verdiler açılma olunca ???
YaseminBatrk Dilekcnkn maşallah sancı yokken açılma vardı dediniz ya gece peki sancı mı geldi naısl oldu süreç suni mi aldınız
Sedahenkkk Emel91 bende 40+1 im hiç bir belirti yok aksine 1 cm bile açılmam yok pazartesi gününe kadar bekliyoruz pazartesi günü zorunlu doğum olucak
didemblr Sedahenkkk günümüz aynı yasadklarmz da büyük ihtimalle bana da pazartesi müdahale edcek doktorum. İnşallah kendiliginden başlar bı iki güne doğumumuz 🤲🏻
Dilekcnkn didemblr ilk açılmam vardı akşam 8′de yattım gece 2 gibi su falan sancılar başladı 2:50 geçe doğum yaptım
Sedahenkkk didemblr inşallah dün çatı muayenesinden sonra pembe lekeler geliyor sürekli inşallah açılma vardır 😊
Dilekcnkn YaseminBatrk yok hayır suyumu patlatıcaktı oradaki hemşire doktor izin vermedi öyle bekliyordum bende uzanmıştım yavaş yavaş geldi zaten sancılarım sonra suyum falan en sonunda doğurdum ama ilk doğumum harikaydı suyum geldi açılmam vardı sancılarım başladı 1 saate herşey bitti yani