Nehirimmm06 3MelekAnnesi3 benim babamın adı Fatih sultan Mehmet kimlik de de bu şekilde kimse inanamıyor :)
[silindi] basakaltin komik bi espiri ama bence böyle söylememen gerekirdi. Tabi ailesinin şehzadesi o yani. 😌
kubraaaaaaaaaa basakaltin komik mi olduğunuzu düşünüyorsunuz? Ne kadar itici ve kırıcı bir yorum olmuş.
basakaltin [silindi] şaka yapıyorum canım ya öyle görünce Osmanlı ismi diye aklıma direkt şehzade geldi 😆
sevggialan sonu hanlı olan isimler güzel oluyor bilmiyorum osmanlı ismimi ama batuhan cemrehan bunlar güzel
3MelekAnnesi3 sevggialan teşekkür ederim kuzum bende aklımda Metehan var ama hun hükümdarı yinede bazı açık fikirler edinmek istedim 🤲😊
3MelekAnnesi3 Esmaaaa_15 bende daha cok kısa ve birleşik isim düşünüyorum ama sizin sectikleriniz de cok hoşmuş
MKrasnic Esmaaaa_15 Mehmet ve Fatih ismini biz de çok severiz eşimle, Oğlumun 1. İsmini Mehmet, 2.ismini de Semih koyacağız kısmetse 😊 Mehmet Semih , (2.si eşimin ismi ) 2.çocuğumuz da erkek olursa onu da Fatih koyacağız ☺️
3MelekAnnesi3 Nehirimmm06 ayyy yok cok cok uzun oluyor ben tek isim veya iki dahi olsa birleşik istiyorum 😊
BirMuallime Nehirimmm06 benim de eşimler üç kardeş erkek kız erkek sırayla isimleri Fatih ,Sultan, Mehmet 😄
Esmaaaa_15 Jesca adlarıyla yaşasınlar hayirla saglikla gelsinler insaallah isimleri gibi Selim olsunlar 🥰🥰