zeyzeyyyy Kızlar öncelikle eğer devam ederse doktora gideceğim küçük bir ilçedeyim burda devlete randevu bulmak imkansız ben kontrollere il e gidiyorum. Sulu akıntım var su sızıntısı olabilir mi akıntıyla beraber ıslanıyor baya? Başına gelen varmı
Ftmasanli zeyzeyyyy olabilir kese delinmişse sızıntı halinde geliyor su Allah tam vaktinde sağlıkla doğurmayı nasib etsin hemen gidin doktora bnde 34haftalık gebeyim
Sedamgoktug Ftmasanli zeyzeyyyy zeyzeyyyy zeyzeyyyy gittin mi canm bazen bendede oluyor neyden oluyormusss
Gkemine zeyzeyyyy bnde 32 haftalık hamileyim bendede oldu hem sulu geldi hemde akıntım vardı sadece iç çamaşırım ıslandı doktorum su birden gelir fazla olur dedi bebek hareketindede sıkıntı yok normal heralde
Pelinmutlu zeyzeyyyy şöyle anlatayım 30. Haftadayım ben çamaşırım 2 saatte bir su gibi oluyordu değiştiriyordum gün içinde tekrarlanıyordu hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı enfeksiyon gebelikte su şeklinde akabiliyormuş korkma bence eğer fazla değilse.
zeyzeyyyy Sedamgoktug canım salıya gideceğim inşallah daha olmadı bebiş hareketleri iyi bakalım salı günü söylücem doktoruma😇
Sedamgoktug zeyzeyyyy ayın 22 sıne aldım ama benim durum bıraz karısık ya ben sezeryandan sonra normal dogum yapmak istiyorum 4 sene gectı oda caglar hoca desteklıyormus ızınlı suanda savas hoca desteklıyormu bılmıyorum yanı sen benden once gıdeceksin bi sorsan olurmu bi tanıdıgım ıcın soruyorum desen
zeyzeyyyy Sedamgoktug canım bugün muayene oldum ben sordum sezaryen sonra normali yapmıyorum dedi dünya bıraktı artık onu rahim yırtılıyor galan dedi . Eğer gününden önce sancısı gelir açılması olur onu yapıyoruz ama onun dışında planlı yapmıyoruz düşünmesin dedi
zeyzeyyyy Gkemine canım ben bugün söyledim doktora idrar baktı bir şey çıkmadı su değilmiş yani bebiş hareketleri de iyiydi ben de sıkıntı yok yani
zeyzeyyyy Pelinmutlu gittim bugün kontrole çok şükür sıkıntı yok suyum galan iyi enfeksiyonumda yokmuş🤲🏻🌸❤️ Teşekkür ederim