svksym Kızlar vajina ağrısı normal mi sancı giriyor 25. Haftamdayım. Hormonlardan dolayı mı yaşayan var mı ?
[silindi] svksym bendede var o ağrı bazen bu haftalarda kasıklara dayanıyomuş bebiş ondan demişti doktorum.