tubiii0106 hanimlar bgun 37+0im haftaya sali sezeryan gunum var fakat bgun karnim asiri sert belim karnim cok agrio sanirim sanci baslio bu haftada dogan bebekler de bi sknt olmuyor degil mi insallah? premature snirini gectik bnce
Aysentass tubiii0106 hayır canım hatta bazı doktorlar 36 yı bile prematüreden saymıyorlar birşey olmaz Allahın izniyle