Sanliozge Arkadaslar meraba sizden bi konu hakkinda bilgi almak istiyorum lutfen yardimci olurmusunuz ben tup bebek yaptrdim gebeligimin 12.gunu betam 156 14.gunu 537 18.gunu 1.756 ckti sonuc normalmi 🤲🏻
Sermec27 Sanliozge sanki 18. Gün az artmış değer 2000 lerde olması gerekirdi doktorunuz yorum yapmadı mı
Mimerayk Sanliozge beta hcg tek başına bir anlam teşkil etmez fakat her iki günde bir en az %70 artış göstermesi beklenir derler, buna göre normal gibi görünüyor ama bunu en iyi doktorunuz bilecektir, kendisine danışmanız daha doğru olur ☺️
Purpura26 Sanliozge Gayet güzel ve düzenli artmış. 18. Gün ki artışında güzel illa 2 katı artması şart değil
Sanliozge Doktorumla en son 537 ciktiginda gorusmustum carsamba gel kesene bakalim dedi ama ben dayanamayip 18.gun yaptrdim oda 1.756 cikti yarin bi gidecem bakalim insallah kesem gozukur
Dilekcnkn Sanliozge bence güzel artmış ben şubat 5′te yaptım 13,5 10 şubat 333′dü ve ben keseyi gördüm 3 gün sonra da 1148 di o hafta içinde de bebeği gördük benim biraz tuhaftı yükselme şekli ama son adetime göre bebekte uyumlu
Sanliozge Dilekcnkn sizin degerlerde guzel artmis benim kafamin takildigi nokta 14.gunde 537 citki 18.gun yani yaptigim 1.756 2 kati artmamis oluyor 😑
esra572 Dilekcnkn aaa benimkiyle aynı olmuş hemen hemen. Peki şey adetten kaç gün sonra 5i gördünüz. Kese kaç gün sonra gözüktü bianda mi yükseldi benimkide 5ten 70e yükseldi normalmidir
Dilekcnkn Sanliozge en iyisi onu doktorla konuşmak zaten bebeği gördükten sonra hcg değerin pek önemi olmuyor
Sanliozge Dilekcnkn yarin icin randevu aldim bakalim insallah goruruz keseyi rabbim yardimcimiz olsun 🤲🏻
Dilekcnkn esra572 adet olduktan 26 günü test yaptım 10 ocakta adet olmuştum oda azıcık şubat 5′te kan verdim böyle çıktı
Dilekcnkn esra572 valla bilmiyorum bende keseyi gördük doktor kan istedi yine yaptım 333,5 di yani üç gün sonra 1148 oldu o hafta içi gibi de bebeği gördüm hepsi normal