nazmiyeee tabi ki hergün,d vitamini 9. haftadan sonra bebek gelişimi için çok önemli benim dpktorum hergün 9 damla kullanmamı söyledi ve bitince tabi ki devam dedi, sizin d vitamib sıkıntınız olmasa bile bebek depoları azaltıyor bu yüzden neden öyle demiş doktorunuz anlamadım, d vitamini öok önemi