Ben bekarken kahvaltı kültürüm yoktu.Zoraki yapardım .Evlendikten sonra ilk zamanlar hevesle hazırlıyorsun felan :) sonra zaten 3 ay sonra hamile kaldım:) Kahvaltımı asla es geçmem.
Domates,,salata,kıl biber ,roka,zeytin,peynir,mutlaka tüketirim .Özellikle şu salgın dönemde biber ve yeşillik tüketin arkadaşlar .Akşamları salata yapmaya üşendğim zaman sabah yediğim için vitamini almış oluyorum .Bebek için yemeye çalışın arkadaşlar :)