Yani boyatma diyenlerin tamamı hiç paketli gıda yemiyor ve tamamen organik besleniyorsa boyatmasınlar.ama herşeyin fazlası zarar mantıgı var bende o yüzden ayda iki kez boyatmak yerine gebelik boyunca 3 4 kere boyatmakta çok zarar geleceğini sanmıyorum.yapılan araştırmalarda da kanıtlanan birşey yok.