Likapaa Progestan dün akşam 1 tane içtim sabahta 1 tane içtim ve elim ayağım boşaldı. Baygınlık hissi geldi . Ayakta duramadım. Böyle olanınız var mı ?
XxKirmizibalik Likapaa evet ben de ilk içtiğimde bayılacaktım az daha ve tansiyonum hep düşüktü böyle bir etkisi var bu ilacın. Doktorum bana fitil olarak kullanmamı söyledi. Siz de doktorunuza bu durumu bildirin bence:
Ecmelbeyza Likapaa onu ağızdan almayıp vajina yoluyla al gece hiç bir şey hissetmezsin bana doktor ağızdan alma sersemleştirir demişti. 3 ay o şekil kullandım
Gizoos Likapaa canım doktoruna danış içerek alındığında böyle ektileri oluyormuş ben akşamları 2 tane fitil olarak vajinal alıyorum hiç böyle belirtilerim olmuyor
kadriye25 Likapaa ağızdan alınca öyle yapıyor ama bir süre sonra alışıyor bünye. Ben 7 haftaliktan beri kullanıyorum 25+2 olduk
Likapaa XxKirmizibalik bana da vajinal almamı söyledi doktorum. Peki neden kullandırıyor doktorunuz bu ilacı ?