Ecelim036306 Arkadaşlar doğumdan önce süt gelmesi için yaptığınız yada meme ucu yara olmasın diye yaptığınız birşey oldu mu ? 18 martta sezeryan olacağım tavsiyelerinizi rica ediyorum 🌸
momsboys Ecelim036306 meme ucu kremine basla canım simdiden. Süt gelmesi için hiç bişey yapmamıstım ilk dogumumda bebiş emdikce zaten sütüm arttı üstüm basım sırılsıklam oluyordu😅
Aleyna_kpln Bence hemen göüs ucu kremine basla bide hurma ye dogum yapinca incir dere otu cok sut yapiyor kendim oyle yapmistim poset poset sagip dolaba koyuyordum
Aleyna_kpln Ecelim036306 valla iki uc tane ye ben mormal dogum yaptigim icin biraz abartiyordum ama madem sezeryan sekerini falan etkilemesin