Gunaydinnnn kizlarr🥰🥰
Doguma kadar o kadar dogum hikayesi okudum ki yazmasam olmaz dedim ve yazdim oglusumla pozitiff hikayemizi.
5 martta kontrolum vardi sezaryen dogum istiyordum haftaya gün veririz diye konuşup eve geldik gayet normal bi gunun gecesi asiri sanciyla gecti ama coo takılmadım 6 mart sabahi esim ben ise gitmeden seni bi nstye baglayalim vs dedi guc bela kabul bu arada kayinvalidem dogumhanede calisiyor hastanede sokagimin basinda neyse iste gittik baglandim ama sancılarım gece gibi degil daha azdi hatta yok gibiydi yani ben oyle zannediyordum ebe ve kayinvalidem geldi sancilarimin 5 dk da bir oldugunu ve 70in uzerinde oldugunu soylediler acikligimin bile olabilcegini muayene edelim tekrar dusun dediler tabi ben istemedim ve doktorumu arayip yatisimi yaptilar yatisim icin gereken belgeler ve testleri verdikten sonra eve geldim dus aldim makyajimi yaptim hazırlandim gittik tekrar sabah 12de beni alacaklardi 12 bucuk ta doktorum geldi aldilar iste 😅 sondayi uyusturmadan taktilar biraz yabma yasadim acik konusayim ama spinal ignesi cok ince hic acisi yok dogum basladi cekistirme vs hepsini hissettim bebegin cikisini karnima yaptiklari baskiyi herseyi ve gercekten cok guzeldi hic korkulacak bisey yok zaten etrafınızdaki insanlar sizi cok guzel idare edip fikkatinizi dağıtıyor ufak mide bulantisi yasadim onuda zofer vererek gecirdiler ameliyattan 5 damika sonra bebegim cikti o kadar guzel ki istemsizce defalarca bebegimi ope ope doyamadim ama sıfır bi annelik hissiyle yasadim bunlari yani aglma duygulanma olmadi uzulerek söylüyorum 🤷♀️ yaklasik 1 saat sonra da dikislerimi bitirip beni odaya gönderdiler 2 saate kadar uyusuklugum azaldi hatta gecti ayaklarimi oynatabiliyordum 2 bucuk saat sonra biseyler icebildim bu sure zarfinda agrim sizim asla olmadi 8 saat somra yurutmek icin geldiler sondayi cikardilar aci vs yok kalkarkende aman aman bi agrim olmadi hatta o kdar oyi geldiki yurumek ondan sonra hic oturmadım yani ilk kalkis anlatildigi kadar asiri kotu korkunc ve acılı degil hatta ebemin bana sigara kahve sozu vardi beraber sogara kahve keyfi yaptik ertesi gun direk cikis yaptik hastaneden cok şükür ikimizde iyiyiz gaz ve buyuk tuvaletimide ilacsiz yaptim sütüm de herhangi bi problem olmadi gec gelme vs gayet geldi tek yasadigim sikinti meme ucu bana butun yakinlarim dogumdan once meme ucu bakimi yap dedi ben baslamistim yapmaya ama ise yaramadigini farkediyordum su andada korkutmak istemiyorum sizi ama iki ucumda yara ve cok cok zorlanıyorum bebegim meme ucumu kavrayamiyor ve daha da zorlaşıyor sütümü sagarak veriyorum yada silikon ucla verebiliyorum gümüş kapagin bana hicbir faydasi olmadi lansinoh kremde ayni sekilde su an ikisini de kullanmıyorum ikisindende memnun degilim ayva çekirdeğini hazirladim onu sürüyorum su an bi faydasi varmi pek anlamadim..
Cok cok uzun yazmisim demem su ki kizlar bidaha dogum yapsam yine sezaryen isterim cunku ben doguma hem hazirlanarak gittim hemde asiri bi rahatlikla sancisiz cikarken de yine ayakta ve saglikli bi sekilde ciktim yani normal dogumda hemen ayaga kalkiyorsun muhabbeti bana sacma gelmis oldu max 5 saat sonra yine ayagi kalkabildim sonuc olarak bebegimi de emzirdim kucagima da aldim su an cok hafif dikislerimde yanma oluyor ama öldürmüyor 🤣🤣
Siz siz olun kafanizda kendinizi rahatlatarak dogum yapin korku ve heyecan asla olmasin dogumunuza kendiniz karar verin insanlati duymayın bebek sizin bebeginiz butun süreçleri tek basina yasamisken simdi gelip ortk olmasin kimse ..
Birde meme ucuna dikkat su an süt sagarken yazıyorum cok acili bi süreç maalesef sunu da söyleyeyim benim kanamam olmadi yani cok az oldu ama depend hayat kurtarici kesinlikle alin ama bir beden buyuk tercih edin sormak istediğiniz bisey varsa sorabilirsiniz hepinizeee bolll pozitiffli hayirli doğumlarrr hersey istediginiz gibi olsun