E-G-C gümüş kapak bende almayı düşünüyodum takip ettiğim bi instamom var hiç kullanamadığını söylemişti, arkadaşım benden önce Doğum yaptı onu bekliyordum o da aldı ama kullanamadı o da boşuna almışım dedi. Ama kullanıp çok memnun olanlarda var kararsızım bende açıkcası baya fiyatlı bişey çünkü 🙄🤔 incia krem için yorumları bende bekleyeyim burda sepetime ekledim almayı düşünüyodum 🤔 30 ml 25 tl gibi bi fiyatı vardı diğerlerine göre çok uygun ve mühendisinoğlu sayfasında da doğal içerik diye görmüştüm 🤭🤗😍