bensu2 27. Haftadayız şu an, 20. Hafta itibariyle baya geliyordu benimde 4-5 tane sütyenimi atmak zorunda kaldım hatta sonra göğüs pedine başladım şimdiden. Doktorum da normal olduğunu söyledi genetiğe bağladı biraz da 🙄 benim annemin hamilelikleri de bu şekilde geçmiş çok fazla sütü olurmuş, belki seninde bu yüzdendir canım 🤗 diğer yorumlara bende katılıyorum sıkmamak gerekiyomuş ama ben bunu bilmeden ilk geldiği zamanlar bilmeden sıkmıştım bi kaç kez hoşuma gidiyodu sütümün gelmesi 🤭 inşallah bi zararı olmamıştır ya da erken Doğumu tetiklemez 😔 şu an çok az damla gibi geliyo kesilir mi bilmiyorum 🤷🏻♀️