Melek- Hanımlar merhaba, bu sabah işe giderken yolda dakikada bir fena bir şekilde vajinamda batma oldu. Evde birşey yoktu yürüyünce oldu bugün zaten doktor randevum var ama çok endişe ettim beni yürütmeyecek bu batma normal mi? 😔
Damlaltinay Melek- 26 haftalığım 23ten beri var geçmiyor kuzum, yürürken daha da ağırıyor ya da gece dönerken yatakta. Rahim büyümesinden kaynaklı dedi doktorum
iremmm-96 Melek- merhaba bende de 20.hadtadan sonra başladı su an 35 im hala daha aynı. Doktorum çatı ağrısı dedi bebek büyüdü çatıya baskı yapıyor. Maalesef tek hafifletmenin çaresi dinlenmek. Özellikle ayakta durunca ve yürüyünce artıyo o gece de uyutmuyo ağrı dan. Gerektiği kadar dinlenmeye özen gösterin endişe etmeyin bu ağrı hep devam edicek 😊
Annelikduygulari Melek- rahim batması 36. Haftada başladı bende ama sizde erken başlamış rahim büyüdüğü için olabilr ama bu tarz batmalara doktor bana cocok rahim kanalına indiği için oluyor demişti
Melek- Damlaltinay bana daha önce hiç olamamıştı Yani birkaç kez oldu acaba enfeksiyon mu kaptım dedim evet enfeksiyon çıkmıştı ama bu sabah işe giderken yoldan geri dönecek kAdar çok olması endişelendirdi beni yürüyemeden resmen acıdan çok kötüydü
Bsydz Damlaltinay bende 23 haftalığım aynı sorun bendede var özellikte gece yatarken ve sabahları oluyor oturup kalkarken ve sağa sola dönerken resmen acı hissediyorum 🥺
Damlaltinay Melek- bende öyle düşündüm enfeksiyona yatkınlığım var çünkü :) gittim testleri yaptırdım, yokmuş enfeksiyonum. İdrarda yanma ve kesik kesik işeme yok tabiki bende kuzum.
Melek- iremmm-96 evet bebek gece çok hareketliydi gece de uyuyamadım çok fazla ayakta duran bir insan da değilim birden yürümeye başlayınca resmen beni kesti yürüyemedim. Sizin de mi hep böyle oluyor buna dayanmak biraz zor olacaktır sanırım. Ağlayarak döndüm Eve çünkü
Damlaltinay Bsydz tam vajinan üstünde değil mi 😄 çok değişik bir ağrı, ilk defa böyle bir ağrıya tanıklık ettim 😄
Melek- Bsydz sizin daha erken başlamış, Rabbim hepimize dayanma gücü versin bu durum fazla acılı geldi bana ya inşallah bir ilacı çözümü vardır
T-aksoy Bende 29. Haftadayım bazen ayakta veya yürürken bende de oluyor çok şiddetli değil amabatma hissi var
Melek- T-aksoy benimki şiddetliydi bıçak kesiği gibi. Doğuruyor muyum acaba diye korktum ne olduğunu anlamayınca
iremmm-96 Melek- bugun doktor kontrlümüz vardı dönerken de çarşıya uğradık annemde vardı alışveriş yaptık. Ağlamak üzereydim artık yürüdüğüm için o ağrı beni mahvediyor ben maksimum doktor çarşı 1 bucuk saatt eğilim bitiyor. O yuzene cok zormuş en zoru bence bu çatı ağrısıymış. Ve maalesef ki geçmiyor sadece azaltma şansımız var o da bol bol dinlenmek.nr kadar yorulırsak gece yatarken dönerken acısı cıkıyor. Mesela bu gece uyku haram bana 😂
Melek- iremmm-96 magnezyum tüketiminizi biraz daha arttırın günde bir muz ve 1 soda ile ilaca takviye edin onu deneyeceğim bakalım son çare :)
Duygus97 22 haftadayım benim de o tarz ağrılarım gece uyutmuyor. Allah hepimize yardım etsin kötü Bi şey olmasın bu mübarek günlerde rabbim herkesin evladını sağlıkla zamanında kucağına almamızı nasip etsin inşallah