Rabiis Kızlar bugün 29. Haftama girdim çok şükür. Normalde çok hareket ederdi ama dün nerdeyse yok denecek kadar az hareketini hissettim çikolata, tatlı yememe rağmen sizce normal mi korkmalı mıyım bugün de öyle olacak diye korkuyorum açıkçası. 🤭
Havva- Rabiis 22 haftalığm bi kaç gündür hiç gündüz hareket etmiyo gece husursuz bi şekilde bi uyanıyorum aklım bebekte ya beyimiz geceleri dans ediyor karnimda ;)bende meraktan ölüyorum burda :)korkma Allahın izni ile bisey olmaz
Hazal12 Rabiis kendini strese sokma annesi bende 28+2 normal çok ayakta kalmış olabilirsin tatlı ye dondurma vs sol tarafına yat 😊💕
Ahsenleyl Havva- ilk gebeliğiniz mi acaba?ben de 23 haftalık gebeyim ama bir kaç kez minik dokunuşlar hissettim onun haricinde hiçbir hareket yok😔
Rabiis Hazal12 inanır mısın sağ tarafıma yatınca içerde parti yapıyo gibi hissederdim aşırı hareket ederdi sol tarafıma yatınca değil de. Ama dün öyle olmadı işte
Hazal12 Rabiis kendini strese sokma dediğim gibi senin kalp atışından bile etkileniyor hızlı hızlı attığı için stres yaptığında sakin ol dua oku İnan hiç birşey yok ☺️🧿🙏
Yzc07 Rabiis benimki de öyle. Sağ tarafa yatınca duramazdı iki gündür nadir hareketler. Kendilerine uyku düzeni falan mı oluşturuyorlar acaba bilemedim
Havva- Ahsenleyl ilk gebeligim burda herkes 18 19 da hissedilmez diyordu ama 19 da minik kelebek dokunuşları gibi hissettim hep doktorada sordum hissedilir dedi şuan bayağı tekme atıyor dönüyor hissediyorum şükürler olsun ama dışardan belli olmuyor
Ahsenleyl Havva- benim de ilk 19 haftanın içinde öyle kıpırdanma oldu,şimdi de 4-5 günde bir çok minik oluyor ama tekme gibi falan değil o da.Teşekkür ediyorum 💕