edanuur Yok canım. Beşik için erken. İlk oğlumda almıştım ben hiç kullanamadıkki. O yüzden acele etmiyorum. Bunu kullanayım 9 ay sonra park beşik alırım. Dediğim gibi oğlumda aldığım beşik öyle kenarda durdu. Sonra ihtiyaç sahibine verdik. Park beşikte rahat etti oda. İçine babynest aldım onunda fotosunu yükledim canım bi üstte. Onada bak