Zeyzey1453 yırtılıyormuş ama zorlandığı için, büyük halam kesmiyolar ama bebek zorladıkça yırtılıyor, bendede öyle oldu der , her seferinde biraz daha yırtılıyomuş dikilmediği için 5.çocukta ebeyi beklerken ayağa kalkma demişler köy yerinde, çocuk kendiliğinden neredeyse yere düşecekti deyip durur. Yani o kadar fazla o bölgede ki açıklık müdahale edilmediği için.