Arkadaşlar ilk gebelikte 19 haftalık erken doğumum oldu 2. Bebeğime gebeyim 13 haftalık olduk devletteki perinatalogum mutlaka serklaj olmalısın dedi kadın doğuma yatırdı beni servisteki doktorlar yapmak istemedi bir gece yatıp çıktım gereksiz yere ,sonra başka bi hastanedeki doktor arkadaşını aradı oraya yönlendirdi beni oda 14. Haftada gelsin biz o haftada dikiş atıyoruz demiş en geç kaçıncı haftada serklaj yapılabiliyor bilginiz var mı?