Ahucan hiç korkmayın diyemem, bilmediğiniz bir durum nasılsa. ama normal doğum yaşayan biri olarak söylüyorum; mükemmel bir an. öncesinde elbet biraz zorluğu var ama adı üstünde doğum. bir çok faktör etkili güzel doğum yapmanızda. doğru doktor, doğru ebe, doğru nefes, hazır bir bedenle harika bir doğum yapabilirsiniz.. o yüzden son güzel günlerinizi stresle geçirmeyin derim. kavuşmaya odaklanın. beyne ne iletilirse beyin onu harekete geçiriyor malum. ben de 37+3′teyim. 2.ci kızımı bekliyorum. ilk doğumda sizin gibi düşündüğüm oldu son zamanlar ama hemen kafayı dağıtacak başka şeylerle ilgilendim. sonra o büyük gün geldiğinde hastane ve doktoruma teslim ettim kendimi. çok da güzel bir doğum yaşadım. inşallah bir benzerini yaşamak isterim. siz duanızı yapın, önleminizi alın. gerisi Allah’tan🤲🏼