Hamidekskr Bio oil çatlak kremi aldım ama nasıl kullanılacağını bilmiyorum nasıl ne zaman günde kaç defa sürmem gerekiyor
litwine Hamidekskr lekelere izlere çoğu şeye çok etkili bir yağ denedim ama sorun şu bende çok sivilce yaptı 🙄 cildime göre değil sanırım jel kıvamlı çatlak kremi kullanmam gerekiyor herhalde
Melmur Hamidekskr 24+2 haftalığım 17.haftadan sonra başladım kullanmaya eğer gün içerisinde kaşıntı oluyorsa sabah ve akşam kullanıyorum bazen kaşıntı olmuyor ozaman gece yatmadan kullanıyorum ama normali sabah akşam kullanmak bende başka rahatlatıcı krem var o yüzden sadece kaşındığında iki kere kullanıyorum gün içinde diğerini de sürüyorum oda Herbalife nin alovera jeli şuana kadar çatlak olmadı zaten son haftalarda çok oluyor diyorlar.
pbzm Hamidekskr 30 haftalik olduk sadece bioil kullaniyorum bacak bel ve gobegime henuz catlama olmadi bazen hergun suruyorum bazen 2 -3 gunde bir faydasini gordum sanirim normalde cok kuru vucudum nemli kalmasini sagliyor
MerveMesut Ben kullanıyorum. Henüz 17+5 haftadayız. Akşamları bi defa sürüyorum. Eğer çatlağınız çok varsa iki kere sürün günde ☺️
Hamidekskr MerveMesut bende 20 haftalığım çatlak yok ama doktorum çatlak olmasın diye kullan dedi bilmiyorum 😂😂
Isilhanim87 Günde bir kez göbeğime belime sürüyorum. Yuzede sürüyor . Lekeleri de gideriyor catlamayi da. Bende çatlama olmadı henüz biraz da genetik ama krem çok gusel
Enguzelanne-1249 Melmurayy canımm bende seninle aynı gün ve haftadayim kullanıyorum yalnız kullanmama rağmen azda olsa oluştu bünyeye göre değişiyor sanırım doktorum bana içerisine kakao yağı da karıştırmami tavsiye etti yaptım çok iyi ama yinede azda olsa var😏😂
Zeynep12- Ben kullanıyorum ama zaten çatlarsada 32 yada 33. Haftadan sonra çatlamaya başlıyor nemli tutmak önemli ama eğer olacagı varsa hiç bişey önlemiyor maalesef çatlağı
ayshoo sabah akşam kullanıyorum gögüs,karın bölgesi,yanlar,basen kısmı falan yani nerden fazla kilo alıyorsanız oraya yogunluk uygulayıb 38. haftadayım sorunumuz yok cok şükür
caliskannkubra Benim eczacım bio-oil yerine lierac çatlakları önlemeye yarayan jeli önerdi. Bunun dokusu hem daha güzel nemli tutuyor hemde çok güzel kokuyor.
Melmur Enguzelanne-1249 kaşıntı mutlaka oluyordur gece bile uykudan uyanıyorum kaşıntı ile ama kaşımıyorum çünkü oda çatlama yırtılma sebebiymiş aman dikkat et sende. Doğru söylüyorsun birazda bünye meselesi çok şükür şuana kadar olmadı ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor maalesef 😂 hemipiz çatlayıp yırtılacağız😅
suloz Ben de kullanıyorum ve çok memnunum . Mustela kullandım ama göğüslerim çatladı 17. Haftada . Ben de sabah akşam göğüs ve karın bölgesine sürüyorum bio oili kaşıntı oldukça da sürüyorum
sibuti bende lierac kullandım neredeyse 12. haftadan itibaren, şu an 24. haftadayım göğüslerim bi kaç haftadır çatlama belirtisi gösteriyor napıcam bilemiyorum:(
Annecilek 43 kg ıle hamıle ıdım 54 kıloyum 27 haftalık sadece dalın bebek yagı kullanıyorum kasıntı cok oluyordu bunu bayagdır kullanıyorum catlak yok su an hıc cıldın nemlı tutulması ıle alakalı ımıs umarım olmaz boyle gıder
litwine dennis dalan zeytinyağlı doğal vücut kremini dene bana iyi geldi yapısı yağlı değil hafif bir krem alkol paraben de içermiyor 👍🏻 lierac deneyeceğim onunla beraber bunu kullanırım diye düşünüyorum bakalım 🤔