BaharBall ben de tüp bebek ile 6 haftalık hamileyim benim de kahverengi lekelenmelerim var, doktor kanama olmadıkça korkma diyor ama insanın evet elinde olmadan tedirgin olabliyo, bende aynı şekilde hem Progestan hap hem de 3 günde bir iğnesini yaptırıyorum