Nergis_kms Merhaba hanımlar 37 haftasında anne olanlar varda lütfen bana yardımcı olun bebeğiniz drek yanınıza mı verildi yada kuveze mı girdi kuvezdeyse kaç gün kaldı ben Çarşamba sezeryan olucam inşallah bebeğime bişe olmaz inşallah 🙅♀️ 🤲🏻😞
ikincimucizemmmm Nergis_kms benim ogluşum beş gün küvezde kaldı 37+3 te doğmuştu ama kilosu ve herşeyi çok iyiydi enfeksiyon kapmış doğum sırasında o yüzden yatmıştı
Cramel Nergis_kms 37+1 de doğurdum bugün ve kuveze girmedi canım. Zaten 37 hafta ve üstü bir sıkıntı yoksa normal doğum olarak geçiyor
Heein Nergis_kms canım benim oğlum 37haftalık doğdu 3480kg idi bebeğim kucağımda doğumhaneden odama çıktım hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür zaten 37hafta riskli bir hafta dil korkma bişey olmaz alahın iziniyle
Yenianne21 Nergis_kms aynı korkuyu bende yasıyorum umarım saglıkla kucagımıza alırız 🙏 bende 37 içinde sezeryan olucam
Nergis_kms ikincimucizemmmm benimkinide kilosu falan iyi diyor doktorum inşallah kuveze girmez ya uykularım kaçtı zaten aklım hep onda😞 şu an iydir inşallah beneğiniz rabbim bağışlasın teşekkür ederim
Nergis_kms Cramel ay hadi inşallah rabbim bağışlasın bebenizii çok sevindim darısı bize bizimgibilere o zmn teşekkür ederim
Angels-35 Cramel kaç kilo doğdu bebeğiniz acaba bende plesanta previa durumundan dolayı en geç 37. Haftada doğum yapacağım çok endişeliyim
Yenianne21 Nergis_kms çok haklısınız bende uyuyamıyorum pskolojim alt üst oldu doğum yaptgnZda yazarmsınız durumunu?
ikincimucizemmmm Nergis_kms hiç merak etme girmez canım en kötü ihtimal girse bile Allah korusun iri bebek kilosu yerindeyse en fazla beş gün duruyor
Nergis_kms Heein amin inşallah Allah razı olsun rabbim bağışlasın bebişinizi çok teşekkür ederim bende bugün gittim 3,300 dedi kilosunu rabbim büyüktür inşallah
Defneprensesannesi Nergis_kms 2.5 kilo altı küvoze gryor cnm eger iyi beslersen sarılık fln olmasa küvoze girmez
ecembugra53 Nergis_kms canım haftan güzel hiç korkma bacım bebek zatebb37. Hafta doldurdu mu normal kabul ediliyor için rahat olsun benim ablam 35/5 de doğurdu bebek direk ebe geldi hiç küveze bile girmedi
Pcoslubiranne Nergis_kms o iş pek haftaya bakmiyor bu zamanda.direk ameliyat olacaksaniz muhtemelen girmez ama belli de olm Tabi.37+1de dogum yaptim 8 gun kaldi kuvozde.ablam da ayni 37de yapti girmedi kuvoze
Haticed34 Nergis_kms bebeğin bi sıkıntısı olmazsa küvöze almazlar merak etmeyin, ALLAH hayırla doğum nasip etsin