merve-shnbs arkadaşlar doktor %70 kız dedi ama bu bir tahmin dedi sizede böyle deyip sonra erkek denildimi yani değişme olasılığı var mı ?
elifkurt96 merve-shnbs Vallaha 12 . Haftada %70 belli dedi.doktorum sonra 18. Haftada kesin.net öğrendik kız dedi şuan 25. Haftadayız hala kız ama benm doktorum sürekli renkli.ulturasyonla bakyor yani minik kızımız olacak inşallah 🥰🤰
Nupeell merve-shnbs banada 12. haftada %70 kız dendi ve sonrasında 20 ye kadar hep kız dedi ama detaylı da erkek çıktı. Detaylıyı beklemeni öneririm
merve-shnbs ilkannelikkk Bwnde herkese kızım olacak diyorum ama herkes çok erken söylemiş normalde söylenmemesi lazım 11 de belli olmaz kendini ona hazırlama diyor kafam çok karışık
Uras006 Ben yasamadim ama yengemde doguma kadar kiz denildi biz dogumhaneden erkek bebek haberini alinca şok olduk resmen 😅 nadiren olabiliyor 🤗
343434 Banada 16. Haftada %99kız dedi ilk doktorum sonra doktorumu değiştirdim erkek dedi şimdi 37. Haftadayız hala erkek diyo doktor bakalım ☺️
Anneballari58 343434 kız korkutma beni 😅 banada aynısını dedi 14 de kız dedi bacak arasınj özel bölgesinide gördük sizde görmüşmüydünüz
busbusssss 343434 peki kız diyen doktor devlette miydi özelde mi? İkinci gittiğiniz doktor devlet mi özel mi ? ☺️
merve-shnbs Nupeell bana gösterdi açtı bacağını ufaklık hiç birşey görünmüyor 😀 ama internette dış cinsiyet oluşumu 12. haftada biter yazıyordu
Nupeell aeminegmss yok hiç görmedi göstermedi benimki daha doğrusu ama hep kız dedi saçma bir şekilde
aeminegmss Nupeell banada aynısını diyor canım ayrıntılı ultrasona giricem 2 hafta sonra bende inşaallah erkekte netlesir
Nupeell aeminegmss Allah gönlüne göre versin canım detaylıya girmeden bişey bile almadım ben en mantıklısı o