Bana göre 33 haftalık doktora göre 35 olmak üzereyim. Erken doğum riskim var. Ama 1 saattir karın ağrısı gurultusu böyle hafif sancılı oldu. Afedersiniz ishal olmuşum. Ve midem bulanıyor böyle nasıl bişey ifade edebildim inşallah 🤲🏻 3. Hamileliğim ama diğerlerinde o kadar rahat bi hamilelik geçirdim ki bu beni çok zorluyor Bi fikri olan var mı