Arkadaşlar merhaba. Biraz önce test sonucumun pozitif olduğunu öğrendim. Kayınvalidem 10 gündür bizdeydi. Şimdi eşimle birlikte test yaptırmaya gittiler. Kayınvalidemin kronik rahatsızlıkları var. Ben de 34 haftalık gebeyim. Ateşim 37.5-38 civarında akşamdan beri. Bir tane de 3 yaşında kızım var. Sonucu görünce moral olarak dip yaptım. Süreç nasıl geçecek, ne olup bitecek diye kafamda milyon tane soru var. Dua edin lütfen.