Yusufalpim Kızlar saat 11.30 ’dan beri belimde yanma var ve karnıma geciyo ağrısı kasiklarima vuruyor cok fazlada akintim 1 haftadir dün gecede sadece 1 kere çok şiddetli bi sancım olmuştu bu arada 33+5 haftalığim sizce acile gitmeli miyim
Yusufalpim Hasibe123 enfeksiyon değil onu net söyleyebilirim ilk defa bu kadar şiddetli oluyo nefes aldırıyor tekrar tutuyor
Yusufalpim Nurelf12 çok sağolun 31 de sancım yüzünden alttan muayene oldum bi sorun yok dedi korkuyorum erken doğum olur diye ilk aylar çok sorun yaşadım rahimim kalp şeklindeydi