Baobap Esraydn ben 28. Haftamda doktoruma sordum, şöyle söyledi “ evet artık sırt üstü yatmamalısınız” öncesinde sorun değilmiş yani.
Ozge20ulu Esraydn son aylarda tavsiye edilmiyor YouTube birsuru doktor videosu var izleyebilirsiniz ordan
Ozlem23 Mervesezer bana doktorum 35 ten sonra 5 dakikadan fazla önermiyoruz demişti ama neden belirtmedi nette okuduğum kadarıyla bebek ağırlaştı lgi için damarlara baskı yapio annenin falenalasmasina neden olabiliyomus Esraydn
Tuch Ben hep ya yüzüstü ya da sırt üstü yatan biriyim ama şuan hamile olfuğum için 21 haftadayım, rahat uyku uyuyamıyorum çünkü yan yatıyorum, uyuyorum gece bi açıyorum gözümü sırt üstü olmuşum… Hep tedirgin ve yarı uyku halindeyim 🙄😓
Esraydn Tuch al ben de o kadar 21.haftayım yan yarmak tam bir işkence. Çareyi sırt üstü yatmakta buluyorum ama kaç yüz kez dönüyorum Allah bilir
Baobap Ozlem23 bebeğe oksijen taşıyan damarlar rahmin arka tarafındaymış. Biz sırt üstü yatınca o damarlar sıkışabilir ve bebeğe oksijen gitmesine engel olabilirmiş.
Anne54 Baobap ama ister istemez dönüyoruz sırt üstü yatabiliyoruz bu kadar çenemi önemli bişeymi benimde doktorum yatma dedi ama bazen oluyor 😔😔
Esraydn Ozge20ulu teşekkürler baktım videolara aslında sırt üstü yatmanın sakıncalı olduğunu biliyorum ama burde tecrübeleri olanlar ben yattım sorun yok derse içim rhatlar diye bekledim kimse de demedi🙈 hiç umudum kalmadı dikkat etmem gerektiğinin farkına iyice vardım
Akmankara Esraydn 33+3 günlük hamileyim ben hala bazen yatiyorum tansiyon düsüklugune yol aciyomus annede