Hanımlar selam . Benim başımda farklı bir durum var sizden destek istiyorm 🙁 sezeryan doğumumu yaptım bitti aradan 70 küsür gün geçti Ve orada nasıl bir iz var bilmiyorum. Belki inanması güç ama ben yara izime bakamıyorum orayı görmemek için direniyorum , sanki bakınca korkunc bir yara izi görecekmişiö hissine kapılıyorum ve bu durum gün geçtikçe benim için daha zor bir hal alıyor ne yapayım bana yardım edin . Panik atağı olan biriyim bu duruma sebep olanda bu 😏