37+1 im ilk defa bu cuma dogum yalacagim hastaneye gidecegim bilgi v muayne icin gaziemirnevvarsalih isgore deet hastanesi ilk dogumu buca da yaptim memnun kalmadim bundada muayneye gittim blki degismistir diye ama bi halt olmaz oradan bu yuzden muaynelere ozel ege yasama gittim dogum icinde nevvarsalih isgoreni met ettiler bakicaz bu cuma nasil bir hastane ☺