Aszey2012 Gebelik belirtisi adet döneminden 1 hafta önce olur mu ve gebelik adet döneminden kaç gün önce kanda belli olur acaba ?
2prensesannesi1 Aszey2012 benim adetime 3 gün kala belirtiler için kan verdim pozitif ti belirtiler bulantı baş dönmesi halsizlik
Zehrayrr Aszey2012 bende bir hafta önce başlamıştı halsizlik vardı uyku hali sürekli 5 gün kala da test yaptım silik çıktı şimdi 3 aylık hamileyim 🥰Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤍
BegumIscanTunc Aszey2012 adetime 6 gün kala göğüs hassasiyetinden anladım ve test yaptım pozitif çıkmıştı şuan 19+6 haftalığım
mlkkk Aszey2012 adetime bir hafta varken sadece adet belirtileri yani kasık ağrısı agresiflik ve göğüslerimde sızı vardı ama o sızı normal adet sızısından biraz daha farklı oluyor
[silindi] Bu soruyu bende merak ediyorum açıkçası. Yedi gün var adetime dayanamayıp test yaptım tek çizgi çıktı yumurtlama olalı da sekiz gün oldu umudu kestim sanırım.😒 Bu arada ara ara gidip gelen kasık ağrım var ve halsizlik var sanki ama hamileliğe yormuyorum bu kadar erken belirti göstereceğini düşünmüyorum çünkü.
Bfduam [silindi] seninle bu ay yazılmıştır, artık hamilesin inş:) Ovülasyon yapmadığım için sen belki bilirsinde net yumurtlamanı, ben akıntıyı baz aldım. Beyaz koyu kıvamlı akıntı gelmişti sendende, Ondan sekiz gün sonra mı idrarda negatif çıkmıştı?
morbahce Aszey2012 6 gün cok erken yalnız, bence hemen kan verme geç döllenme olur bence bı kac gun daha beklemelisin, hayırlı ve mutlu haberler alısın umarım🙏
BegumIscanTunc Aszey2012 adete 6 gün varken öğrendim testle ama kan vermedim adetimin geçmesini bekledim 2 gün geçtginde verdim 2882 çıkmıştı 4. Günü işte 4807 çıkmıştı
betuss10 Döllenme sırasına denk geliyor sanırım adetime 1 hafta kala göğüs hassasiyetim başladı daha sonra geceleri sıcak basma ve uyku düzensizliği oldu ama adet öncesi test yaptığımda başta negatif daha sonra çok silik öğrenmiştim adet günümde değerim de 73 gibi bir şeydi rabbim gönlünüze göre versin 🤲🏻🌸
BegumIscanTunc Aszey2012 ilk yaptığım ucuz kaset testti onda silik görünce yanılıyorum sandım ve tekrar test yaptım bu seferki erken gebelik testiydi onda çok net çift çizgi çıkmıştı
momsboys Aszey2012 evet ama normal regliyle hemen hemen aynı kasık agrısı iştah ve aşırı gögüs agrısı reglimi 1 hafta gecince ise bulantılar 😭
MomDad Aszey2012 benim adetime 4 gün kala test yaptım çıktı aynı gün kan verdim beta 250 civarıydı erken döllenmeyse çıkar canım