Esra8861 Arkadaşlar 11+5 te doktorum yuzde 80 erkek dedi 🤔tecrübelidebir doktor . Ne dersiniz sonradan değişirmi
FerhanDemir Esra8861 merhaba canım bana ilk erkek demişti özel deki dr devlet hastanesindeki de erkek demek için erken ama kız bu bebek demişti bakalım bir hafta sonra net söyler herhalde
Duyguynrky Esra8861 bana da öyle demişti cinsiyette çok iyidir. Başka doktor kız dedi ama 18’de kendi doktorum yine erkek dedi ve erkek :) erkekte değişmesi zor oluyor ama yine de acele etme derim
Dilekveuzum Bana da hafta sonu 13+2 iken yüzde 90 erkek dedi. Bu saatten sonra değişmesi mucize olur dedi doktor 😅
EbruBeyazt Benim oğlum şuan 10 aylık ama bende 12-13 arası haftalarda öğrwndim doktor herseyi gördüm erkek dedi yüzde 80 ama her ihtimale karşı hazırlık yapmayın bişey almayın demişti sonra değişmedi... ☺️ Ama değişende çok fazlaymış bilginiz olsun...
Esra8861 Doktor yüzde 80 deyınce bizde erkek diye şartladık kendimizi ama ☺️ Eşimde kız istiyor ben erkek 🤰🏻
DenizUsta Doktorum İlk oğlumu 12 haftallıkken söledi İkinci oğlumu 13 haftalıkken söledi Üçüncü gebeligim yani suanda 11 haftalıkken söledi kızımız olucak Allah’ın ıznıyle:)
nazlicanulusoy DenizUsta yaa darısı bana inşallah ikinci oğluma hamileyim bi kızım olsun çok istiyorum tabi sağlıklı olması en önemlisi ama inşallah 3 de yakalarım kızı bende 🙏💕
Mineebd Esra8861 erkek dediyse genelde çok değişmiyor :) erken haftalarda kız dediklerinde değişme ihtimali yüksek. Bende 11+5te öğrendim erkek olduğunu. Suan 15+3üm hala erkek 👼🏻😁
Dilekg Merhaba 17+1deyim doktorum ilk kez tahmin etti.hiç emin olmamakla birlikte kız olabilir dedi. tatlı yedim vs bebeğim pozisyon değiştirmedi. Doktor detaylı ultrasonda tekrar sormamı istedi.. Böyle bir durum yaşayan var mı?