EAG canım hiç korkma benimde suyum çok az olduğu için yatışım yapıldı 4 cm açıklığım vardı 10 saat suni sancı çektim 10 dk da doğurdum evet sancı ve açıklık kontrolü zorladı ama dayanılmayacak gibi değildi sancıların sıklaştığı zaman nst dışında sürekli hareket et alabiliyorsan duş al eşinden destek al sırtına masaj yapsın çok çok rahatlarsın korkulcak hiçbişey yok sonucunu düşün nr kadar gayret edersen bebeğine o kadar kolay ve kısa zamanda kavuşursun sormak istediğin bişey varsa cevaplayabilirim. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah tek avazda kurtulursun 💪🏻🥰❤️