Civcivinannesi Selamın aleyküm güzel anne ve anne adayları sizlere bir şey danışmak istiyorum esenyurt Reyap hastanesine giden yada bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen 33 haftalık gebeyim en basından beri Reyap Meryem h gidiyordum fakat kendisi hastane değişikliği yapıyormuş bende onunla birlikte gitti hastaneye gitmek istemiyorum orada bulunan diğer hekimlerden önerebileceğiniz var mı acaba nereida hanım ve ya diler hanım hakkında bilgisi olan ya da bu hekimlere giden bilgi verir misiniz lütfen hangi hekimi önerirsiniz 🙈😇
meltemerdem Civcivinannesi Merhaba. Sanırım bayan doktor istiyorsunuz di mi ? Ben bir kez Nereida hanıma muayene olmuştum kendi doktorumun izin günüydü. Çok memnun kaldım. Çok ilgili ve bilgili naif bir doktordu.
merwerkan1903 Civcivinannesi mesut hocaya gidiyorum cok memnunum bir bayan da yazmis istediginiz saatte yazin hemen cewap yazar we ayrıca diger tüm doktorlar mesai dısında doguma gelince ek ücret alıyormus mesut hoca almıyor.illa bayan doktor diye diretecekseniz de diler hanım iyi diye duydum ama muayenesi bir tık pahalıymıs dediler.mesut hocanın muayenesi 80 tl.bence 1 kere gidin deneyin pisman olmazsınız
MucizemiBekliyorum Civcivinannesi 38. Haftadayim ilk 4 ay falan meryem hanima gitmistim daha sonra istegimle diler hanima gectim iyi ki de gecmisim cok memnunum canim
Selhan Civcivinannesi ılla bayan doktor demicekseniz eğer ben mesut beye gidiyorum 38.haftadayim ilgili anlayışlı ve en önemlisi çoğunlukla nöbetçi kendisi bu güven veriyo insana😉
EbruBeyazt merhaba benim 10 aylık bir bebeğim var reyap ta nereida hanım yaptı doğumumu Çok ilgili tatlı bi doktor şimdi iki aylık hamileyim yine ona gitmeyi düşünüyorum... Hastaneden de çok memnun kalmıştım
Civcivinannesi EbruBeyazt Bende hastane temiz ve yeni olduğu için değişiklik yapmak istemiyorum yoksa Evime çok daha yakın ve daha uygun fiyata bir çok hastane var . Bende bir kere acil olarak gittiğim de kendisine çok ilgiliydi ama söz konusu Doğum olunca tecrübeli annelerden bilgi almak istedim 😊
Civcivinannesi EbruBeyazt normal Doğum mu sezeryan mi sizinki acaba 🙈 Rabbim evladınızı size bağışlasın
Miray_05 EbruBeyazt EbruBeyazt merhaba bende esenler avicennada nereida hanımda doğum yapmıştım 2016 da☺️
Civcivinannesi meltemerdem evet bayan doktor istiyorum ilk hamileliğim bayan doktorda daha rahat olurum diye düşünüyorum 🤔 normal da hangi doktora gidiyorsunuz acaba
EbruBeyazt Civcivinannesi amin çok teşekkür ederim benim suyum eekwn geldi enfeksiyon riski oluyomuş bu durumda da ve haftam dolmuştu bebeğim inatla gelmek bilmedi suni sancıyla açılma olmayınca sezeryan yapıldı... Doktorla ilgili hiç bir sıkıntım yok ne kadar yoğun olursa olsun ilgisini güler yüzünü eksik etmedi ancak ben sezeryandan sonra odama gelene kadar bebeği benden önce odaya almışlar herkes görmüş sevmiş bence bu ilk annenin hakkı ona çok kızmıştım bunu belirtin önceden mutlaka önlem alın bu sefer aynı şeyi yaptırmıycam zaten spinal olurum heralde sizin ne kadar kaldı doğuma inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza.. ☺️
meltemerdem Civcivinannesi Ben Mesut Karakuş’a gidiyorum, ilk tesadüfen gitmiştim, memnun kalınca da devam ettim. Sürekli hastanede zaten kendisi, bu çok güven verdi bana 🙈 bazen gece 2 de mesaj attığım oluyor, hemen cevaplıyor falan. Baya memnunum ☺️
Civcivinannesi EbruBeyazt ay ona bende kızarım galiba 🙈🤣 ilk ben onu görüp koklamak isterim 😍 33 haftalığım normal şartlarda normal Doğum istiyorum bebeğim ve benim sağlığım açısından bir problem olmazsa inşAllah nasip 😇 Sizin suan ne kadarlık
Bahmer Diler hanımı tek geçerim gerçekten harika bir doktor😊 arkadaş gibi abla gibi , çok rahat ediyorsunuz her konuda 👍🏻 4 doktor değiştirmiş biri olarak söylüyorum bunu
Civcivinannesi Bahmer o hastanede mi 4 doktor degıstırdınız acaba peki genel olarak normal doğumu destekleyen bir doktor mu 😊
EbruBeyazt Civcivinannesi amin inşallah herşey gönlünüzce olur benim oğlum 10 aylık ve 2 aylıkta hamileyim bu sefer planlı değildi hala pek alışamadım bu fikre ama hersey allahtan onu kucagıma alınca tüm endişelerimin yerini mutluluğa bırakıcagını biliyorum ama gözüm korkmuyor değil iki bebekli hayattan... ☺️ Mutlaka konuşun o konuyu hastaneyle inşallah normal sağlıklı bi doğum olur ilk siz görürsünüz zaten ☺️
Civcivinannesi EbruBeyazt Allah tazı olsun teşekkür ederim 😊 olsun rabbim nasip ettiyse kolaylığı da nasip edecektir ❤️
ManolyaZorAltun EbruBeyazt nasilsiniz bende 1 yasindan sonra istiyorum 11 aylik su anda kizim ama cesaret edemiyorum
EbruBeyazt Ayrıca normal doğumu destekliyor çok uğraştık ama bebeğin vakti vardı bence suni sancıyla olmayınca olmuyor 10 saate yakın suni sancı aldım 2cm de kaldı ama bana bazen enfeksiyon işin biraz bahanesi gbi gelmiyor değil suyu önceden sızıntı şeklinde gelip doğan çok kadın var ama işte hastane risk almak istemiyor siz ilk anneseyweniz bebeğe bişey oluvak diye korkuyorsunuz falan filan...
Civcivinannesi EbruBeyazt evet insan korkuyor belirli açılmam olursa epidural tercih edebilirim diye düşünüyorum 🙈
Gizemozmutlu Civcivinannesi ablam ve kuzenim mesut beyde Doğum yaptı çok memnun kaldılar bende 19+ 4 günlük hamileyim bende mesut beyi düşünüyorum
Civcivinannesi meltemerdem evet 33 yarın 34 😍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Doğum sekli nasıl görünüyor suan senin
meltemerdem Civcivinannesi şuan Doğum pozisyonunda bebeğim, eğer pozisyon değiştirmezse normal istiyorum ve normal görünüyor. Henüz çatı muayenesi de yapmadık 🙈 durum ne hiç bilmiyorum
Barnymoloztas Ben orda mehmet alicige gidiyorum.2 arkadasim onda dogurdu biri normal biri sezeryan.memnun kaldilr.ben de simdlik memnunum.tavsiye ederim