Kızlar tam 1 haftadır 4 cm acılmam var ama sancım yok . Altım artık felaket agrıyor su anda tam 38+1 oldum çarşamba perşembeye kadar bekleyip doktoruma gitmeyi düşünüyorum suni sancıyla doğumu başlatsın diye ama karar veremiyorum sizce nasıl bi yol izlemeliyim?
suni sancı çok mu zor oluyor deneyimli olanlar lütfen bilgi verirmisiniz?