Çok geçmiş olsun ilk önce.Valla ben kürtaj hiç olmadım ama düşük geçirdim(ikizlerle) kendiliğinden temizlendi doktor en az 3 ay gerekir vücüdun toparlanması ,düzene girmesi için dedi ammaaaa hiç adet görmeden hamile kalmışım ve şu anda çok şükür iyi ilerliyoruz… bence kafanızı oraya takıp devamlı strese girmek hiç sizin yararınıza değil,herşey olacağına varır. Sağlıcakla kalın ☺️