Aysegultogrul bebek büyüdükçe mide asidi yukarı kaçak yapıyor 30. haftadan sonra çok artıyor ya 🤦🏻♀️her sabah aç karna içilecek bir mide koruyucu verdi doktorum, üç gündür rahatım mahvolmuştum uykusuz kalıyodum yanmasından. bu konudan müzdarip olan arkadaşlar boşuna çekmeyin bunu mide koruyucu isteyin doktorunuzdan bebeğe zararı yok 🙋🏻♀️