Minnsanns Hiç ilk günden beri eşi yukarıda gebe duymadım desem yeridir. Benimde aşağıdaydı. Doktor zamanla çıkıyor yukarıya dedi. Öylede oldu çok şükür. Aynı şekilde birkaç arkadaşımda, forumdaki birçok gwbede daha öyle oldu. Önemli olan eşinin rahime yapışık olmamasıymış zaten öyle olunca kanamalar oluyormuş. Hem öyle Bi durum olsa doktorunuz mutlaka belirtir. Onu dert etmeyin kendinize ibş sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🤗