Mimerayk Sinemhuma benim 3 şubatı, şu anda hamileyim ☺️ 4+6 , çarşamba gününe bekliyor doktorumuz bakalım neler olacak, cuma günü beklenen adet günümdü ve hcg 600 çıktı 🙏🏻
Melos580 Benimkide 6 şubattı olmadım dün test yaptım silik çizgi vardı bugün yaptım bisey yoktu beklemedeyim adet olsam hormon testi verecem
Fener1608 Melos580 ben de aynı bir türlü olamadım hormon testi vericem ama inat etti gelmiyor bugün ilaç aldım gelsin diye bakalım
Guneyinannesi1 Sinemhuma işte belirtiler kisiden kisiye değişiyor bi test yap istersen nası sabrettn ben sabredemezdim yaparım test 😆
Deniztayfun Seda344 benimde 1 şubat son adet tarihim bugun doktora gittik kese görünmedi ultrasonda allttan baktıklarında göründü küçükmüş 4 5 hafta civari dedı doktor
MomDad Seda344 Seninle hemen hemen aynıyız ben de 31 ocaktı son adet tarihim şuan programa göre 5+4 gözüküyo 🙏🏼❤️
Ecrinsu Mimerayk meraba canım hayırlı olsun bebeğin benimde 5 şubattı pazartesı hcg verdim 191.39 cıktı değer düşük gibi geldi bana yarın sabah tekrar vercem sence normalmidir
Meri24 Mimerayk aynıyız canım benimde cuma adet günümdü olmadım çarşamba kan verdim 601 çıktı betam. Yarın tekrar kan verecem. İnşAllah tutunur bebişlerimiz
Sinemhuma Mimerayk genelde maksimum 30 gün oluyor ilk adet tarihiyle arası sadece Eylül ayında bi gecikme yaşamıştım 4 günlük o yüzden yine oyle mi acaba diye test yapmaya da korkar oldum
Seda344 Deniztayfun aynen 5 haftalığız. Daha yeniyiz. Bende yarın gidicem. İnşşallah güzel haberler alırız
Deniztayfun Seda344 evet peki keseyi gördünüzmü siz bana alttan baktılar çok küçük olduğu için görünmemiş oyuzden alttan baktılar görduler bızıde haftasonu cagırdılar ultrasonla keseyı gormek ıcın