
Kızlar ilk kez ovulasyon takibi yapıyorum 4 mart olan test acemilikten dağıldı 🙈 sonrakiler bu şekilde 6 mart dahil değerlendiriyoruz. Sonkini 22.00 de yaptım göğüslerim çok ağırmaya başladığı için ve vardiyalı çalıştığımız için Dün ve bugün öğle ve akşam yaptım çatlamayı kaçırmamaya çalışıyorum kaç günü daha değerlendirelim çünkü yarından sonra eşimi hergün göremiycem desteğinize şimdiden teşekkürler..