Ates21 Kızlar Hindistan yağı kullaniyormusunuz karnınıza göğüslerinize ben başladım kullanıp memnun kalan var mı
ysmne Ates21 ben de kullanıyorum çok az çatlamam oldu. Kaşındıkça da sürüyorum bol bol. O mu iyi geldi bilmiyorum çok fazla kilo almadım ondan da çatlamamış olabilirim. Ama karnımdaki kuruluğa ve gerilemeye bağlı kaşınmaya iyi geldiği kesin.
sennur26 Ates21 Hamileliğimin başından beri 2-3 günde bir Hindistan cevizi yağı, kantaron yağı ve zeytin yağı kullanıyorum. 30+5 olduk 9 kilo almama rağmen çatlamam olmadı çok şükür 🥰
efruzzz Ates21 valla lierac bebeyagi zegtinyagi badem yagi ve hindistan cevizi yagi kullandim en iyi hindistan cevizi yagi geldi hem rahatsiz etmio hem nemli tutuyor hem kasintiyi hafifletti digerlerine gore hele bebeyagi mahvetmisti beni
Rumeysa10 Ates21 ben kuşanıyorum kaşıntıya çok iyi nerdeyse 20 kilo aldım ve çok az çatladı yağ sayasinde
Serendipity Ates21 sadece hindistan cevizi yagi kullaniyorum doktorum onermisti. 36.haftamdayim hic catlagim olmadi ama yapi meselesi de biraz ne kdr pahali urun kullansa da catlayan arkadaslarim oldu. Bol bol su ve az az kilo alimi ile destekleyebilirsiniz hangi urunu kullaniyor olsaniz da bu ikisi de cok onemli bir etken.
Buseumut2011 Ates21 ben 11haftalıkta başladım nerdeyse 3 kutu bitirdim hindistan cevizi yağını yanında da lierac çatlak kremi ve serumu kullanıyorum doktorumun tavsiyesi hepsi 39haftalığım hiç çatlamadım çok şükür
Minnakhamis Ates21 28 haftalık ikiz gebeyim 15 kilo aldım çok şükür şimdilik hiç çatlağım yok 14 15 haftadan beri kullanıyorum lierac kremiyle birlikte ama lierac sonradan kaşıntı yaptı bende bıraktım son bir kaç haftadır sadece Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ☺️🌸
sibuti kızlar hindistan cevizi yağını hangi markanın aldınız, soğuk sıkımlarında di mi? Bende 12. haftadan beri lierac kullandım 24. haftadayım 4 kilo aldım göğüslerimde çatlal oluşmaya basladı :(