seday93 yarasın bebişine canım bende 28 haftalıkken gittiğimde önde gidiyor demişti dktr yediklerine dikkat et demişti az ye demişti bende hiç öyle yemek yemem kahvaltı ağırlıklı genelde hiç sağlıklı beslenmiyorum bazen iki öğün bazende tek öğün yerim ama bu seferde bişey demeyince merak ettim normal de kiloya takılmam sağlıklı olsun da 🤲🏻