Nisanurunannesi3850 Kızlar suan 34+2 günlük olduk muayenelerime hep özele gittim ama durumlardan dolayi dogumu sehir hastanesindede yapabilirim. Ilk dogumum olcak tecrubesizim orda dogum yapanlar nasil bi sürecten gectiniz refakatci odalar vs. İlgi alaka nasildi önerirmisiniz?
Beyzaklc Nisanurunannesi3850 canim bnnde kayseriliyim ama fakültede dogum yapacm buyuk bi ihtimal ama postun ustte kalsin bilenler yorum yapar
bebiskoooo Nisanurunannesi3850 canım şehir hastnesinde odalarda lavabo var mı hiç gitmediğim için soruyorum
3851 Nisanurunannesi3850 bende sehir hastanesine gidiyorum buyuk ihtimal orda dogum yapicam ama odalari hakkinda bi bilgim yok cnm ayni haftadayiz seninle ama gayet ilgilk doktorlar var
RuveyhaK Nisanurunannesi3850 İki ay önce orda bi yakınımız doğum yaptı rezaletti hemşireler güvenlik görevlilerine kadar herkes süriyelilerden bıktıkları için insana insan muamelesi yapmıyorlar sürekli bi azarlama aşağılama! Doğum deseniz kız doğurmadı 12 saat sürdü doktor yatışını vermiş ama doğum başlamamış süni sancı vermemişler ebeler muayene olduğu doktoru hiç görmedik bile en sonrunda bir sürü kesikle geldi odaya ! Üç gün hastanede kaldık işitme testi bebeği muayene falan hastanenin bi ucundan diğer ucuna götürüyorsunuz ordada sıra bekliyorsunuz. Odalar güzel çünkü hastane yeni yapıldı 😅
Nisanurunannesi3850 Beyzaklc fakulteye daha once kaydimi actirmadm aslnda evime yakin oraya gitsem bu haftalardan sonra sknti olurmu acaba🤔bide siz memnun musunuz doktorunuzdan fln🤗🌸
Beyzaklc Nisanurunannesi3850 valla cnm ozel muaneye gidiyorum 158 tl muanesi 700 de dogumu erdem sahine cok iyi ve ilgili bi doktor
Beyzaklc bebiskoooo fakulte de cnm bn sezeryani sordum normal dogumu bilmiyorum cnm ozel muane olduğun icin doguma ve muane parali testler e almıyorlar
Asyadone Hamileyimasy onu bilmiyorum cnm ama system Hastanesi’nde eda diye bı doktor var çok iyi ve renkli bakıyor muayene si 150 diye biliyorum ben ona gidicem
Nisanurunannesi3850 bebiskoooo hic bilgim yok benimde 🤷🏻♀️bikere detayli icin gitmistim oda sira bulamadim bidahada gitmedim özelle devam ediyorum hâlâ🌸
Mk3804 bebiskoooo var canım her odasında lavabosu banyosu var özel odaları gibi zaten ben çok yattım orda
Geberikhamile Şehir hastanesinin odaları gayet güzel. Pandemi sebebiyle tek kalacaksınız zaten.(öncesinde 2 kisilikti). Her odanın içinde banyosu, lavabonun vs var. Ve özel hastane gibi gayet konforlu.
Geberikhamile Nisanurunannesi3850 evet ilk doğumun orda oldu. Odadan memnun kaldım ebeler de iyidi. Ama çatı darligindan çok zor bir doğum geçirdim o yüzden şuan farkli bir hastanede yapicam doğumu. Ozel hastane gibi olmuş şehir hastanesi. Çatı darligim olmasa yine orda yapabilirdim.
aysimaninveprensinannesi Bende sehir hastanesine gidiyorum iki hafta once kanamam oldu bir hafta boyunca da serviste yattim hemsireler guler yuzlu ve gayet guzel konforlu odalari lavobalarda dus yeri sicak suyu vs var ozel hastame gibi.
Nisanurunannesi3850 RuveyhaK gözum korktu şuan zaten iyi bisey beklemiyorum acikcasi hamileligimin basindan belli özele gidiyorum sehir hastanesine evim cok uzak 1 kere gittim oda ölüm gibiydi maddi durumlardan dolayi dogumu orda mi yapsam diye dusunuyodum odalarini fln baya övüyolar ama odalardan önce ilgileri önemli çnkü canını emanet ediyosun sonucta