Merhaba kızlar 12+3 de doktorum erkek olduğunu söyledi daha sonra başka hastaneye gittim kızım kardeşini görmek istedi 14+4 de başka doktor da erkek dedi Suan 16 yım genelde devlete gidiyorum 22 haftada ayrıntılıya alıyorlar sızce başka hastaneye de gitmelimiyim foto falan paylaşacağım bseyler alıp bekliyorum😁