Bence de tek isim olarak güzel ve güçlü bir isim yanına bir şeyler ekleyince anlamı azalıyor sanki. Bir de ekleyecekseniz bile şahsi fikrim ada, su ve Nur olmasın. İlk ikisi anlamını ciddi bozuyor ve ileride dalga geçebilir arkadaşları. Nur da basitleştiriyor bence