hamileana Pandemiden dolayı aile hekimliği bile zor alıyor valla. Eşim rahatsız tahlil vercez kaç kere gittik de almadılar kan. 🤷🏻♀️pandemi dolayısı ile almıyoruz diye. Çok enteresan vallahi. Buca kadın doğum bana yakın bari orda alabilirsem bir randevu olusturayım😓 Pandemi öncesi de bir ameliyat geçirdim 4 hastane gezdim o zaman sancı ile ordan oraya, ordan oraya. Allah darda bırakmasın hiç kimseyi 🤲🏻